טיפול בכאבי גב וצוואר

כל מי שעובד במשרד במשך כשמונה שעות ביום ברציפות מכיר את כאבי הגב והצוואר. הישיבה הממושכת והלא נכונה גורמת לכאבים עזים ובלתי נוחים, כך שרבים מבין העובדים מחפשים פתרונות טיפול בכאבי צוואר וגב. פתרונות אלה בדיוק נמצאים במרפאתו של ד"ר יעקב הנס, כירופרקט מוסמך אשר מטפל בבעיות שונות ומגוונות, וביניהן גם כאבי צוואר וגב.

 

טיפול בכאבי גב וצוואר באמצעות הכירופרקטיקה

הטיפול הכירופרקטי נוסד אי שם במאה ה-19 מתוך מטרה לעזור למטופלים בזיהוי הפרעות שונות הנובעות מכאבים בעמוד השדרה. במסגרת הכירופרקטיקה משתמש המטפל במגע בשורש כף היד על מנת להגיע לנקודות הכואבות ביותר ולטפל בהן. במהלך טיפול בכאבי גב וצוואר הכירופרקט עורך בדיקה אורתופדית ומתאים את הטיפול הנכון ביותר. כך שבסופו של דבר המטופל חש בהקלה ויכול להמשיך בשגרת חייו. מעבר לטיפול בכאבי גב וצוואר, הכירופרקטיקה מתאימה למקרים מורכבים אחרים כמו פריצת דיסק, כאבים ברגל או הקלה על שרירים תפוסים בגוף.

 

איך בוחרים כירופרקט מתאים?

אם אתם סובלים מכאבי גב וצוואר במשך תקופה ארוכה, כירופרקט מקצועי הוא הכתובת והוא יכול לסייע לכם ברגעי הצורך. כאשר אתם פונים לכירופרקט, חשוב לוודא שמדובר באיש מקצוע שעבר הכשרה מיוחדת בתחום ויש לו תעודה המעידה על כישוריו. מומלץ לברר גם על ניסיונו של הכירופרקט ולוודא שלא מדובר באיש מקצוע מתחיל. תוכלו להתייעץ עם חברים ובני משפחה על מנת לבחור בסופו של דבר את הכירופרקט הנכון ביותר עבורכם. כמו כן, ניתן להגיע למרפאתו של הכירופרקט המקצועי ולהתרשם מהשירותים השונים. האם הוא מעניק יחס אישי לכל מטופל ומטופלת? האם אתם מרגישים בשיפור ניכר מאז תחילת הטיפול? האם תמליצו בעתיד על כירופרקט זה לבני המשפחה והחברים?

 

טיפול במהלך ההיריון

נשים בהיריון עלולות לסבול מעומס על הגב כתוצאה מהתפתחותו של העובר, ובעקבות זאת גם מכאבי צוואר וגב. במקרה זה חשוב לפנות לכירופרקט על מנת לטפל בבעיה כירופרקט מקצועי יודע כיצד לטפל באישה בהריון בעדינות, על מנת לא להפריע למהלך ההיריון התקין. הוא מתאים את הטיפול לשלב שבו נמצאת האישה ופועל בהתאם למידת הכאב שאותו היא חשה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה