מה הוא טיפול בלייזר קר?

טיפול בלייזר קר (הידוע גם כלייזר רך) הוא טיפול נטול כאב, בטוח ולא פולשני המשתמש באנרגיית אור באורך גל מסוים, הנעה בדרך כלל בטווח של  600-1,000  ננו-מטר, שהוא הטווח של אור אינפרה-אדום.

טווח זה מאפשר חדירה עמוקה לתוך האזור הפצוע וריפויו המהיר אשר כולל התחדשות התאים והרקמות הפגועות. הטיפול בלייזר קר נמצא בשימוש מאז 1967. השימוש בו תועד ב- 2,500 מחקרים קליניים ברחבי העולם, כולל מאות מחקרים מבוקרי פלסבו ומחקרי סמיות כפולה אשר העידו על טיבו.

אור הלייזר אינו נראה לעין האנושית ולא חותך או מחמם רקמות כמו לייזר המשמש בהליכים כירורגיים.

באילו מצבים מטפל הלייזר הקר?

המקרים הבאים הגיבו באופן מיטבי לטיפול הלייזר הקר ואני עצמי טיפלתי בהם בקליניקה שלי עם תוצאות מצוינות:

–          כאב מפרק ויד בשל תסמונת התעלה הקרפלית.

–          כאב צוואר

–          כאב גב עליון ותחתון

–          כאב בכתף

–          כאב בברך

–          כאב לאחר ניתוח

–          נקע בקרסול

–          פציעות אקוטיות

–          דלקות מפרקים, רקמות ועצבים

כיצד פועל הטיפול בלייזר הקר?

בדיוק כמו צמחים הסופגים את אנרגיית האור מהשמש דרך פוטוסינתזה, כך גם התאים בגופנו, כאשר הם נחשפים לאנרגיית אור הלייזר הקר עוברים סדרת תהליכים ביוכימיים. תגובות ביוכימיות אלה מגרות תהליך ביולוגי טבעי אשר לו השפעה מרפאת משמעותית. תגובות אלה תורמות הן להתחדשות התאים והן לעידוד ריפוי הרקמות, מגבירות את זרימת הדם והחמצן לאזור המטופל, עוזרות בהפחתת נפיחות, מגבירות את ההתקשרות התוך תאית, ומשחררות הורמונים המשככים כאב בשם אנדורפינים.

טיפול של ד"ר הנס בתרפיית לייזר קר

רק הישראלים יכולים להמציא מכשיר טיפול אשר מעבר להיותו בעל עוצמה  אשר לרוב דורשת ציוד נייח הנמצא רק במרפאה, הוא גם נייד- מכשיר ששוקל רק 175 גרם ויכול לטפל בשטח גדול יותר מרוב מכשירי הלייזר האינטנסיביים.

הלייזר הקר בו אני משתמש במרפאה שלי הוא פטנט ישראלי טכנולוגי אשר נקרא B-CURE  לייזר ספורט ונחשב למקצועי ביותר בציוד מרפאות. יש לו גל אורך של 808 NM לחדירה מקסימלית וספיגה לתוך הרקמות והוא מטפל בשטח גדול עם חדירה עמוקה של 4.5 ס"מ.

לא פלא שבמוסד היוקרתי וינגייט משתמשים ותומכים בלייזר הזה והוא הוכתר באופן רשמי כמכשיר של הוועדה האולימפית הישראלית לטיפול באתלטים ישראלים במשחקים האולימפיים בריו 2016.

לצד טיפולים כירופרקטיים, טיפול בלייזר קר מאיץ תהליכי ריפוי והחלמה מטראומה ופציעות, פותר את שורש הבעיה וגם עוזר משמעותית להפחית את הכאב.