טיפול בפריצת דיסק

טיפול בפריצת דיסק יכול להיות שונה ומגוון מאוד, הוא יכול לכלול פתרון תרופתי, כירורגי, פיזיותרפיה או אפילו כירופרקטיקה. האפשרויות העומדות בפניכם הן רבות וכל מה שנותר לעשות הוא ליצור קשר עם ד"ר יעקב הנס ולקבל את הטיפול היעיל ביותר בתחום הרפואה הוליסטית. זה שיפטור אתכם מן הכאבים, ישחרר את השרירים התפוסים ויעניק לכם המלצות להמשך הדרך על מנת שתוכלו ליהנות מחיים נטולי כאב גם בהמשך.

כירופרקטיקה כשיטת טיפול בפריצת דיסק

פריצת דיסק הינה בעיה אורתופדית אשר עלולה להתרחש עקב סיבות שונות ומגוונות. הבעיה הגדולה בפריצת הדיסק היא הופעת הכאבים באזורים שונים בגוף ואפילו עד לכפות הרגליים. כאבים אלו מקשים על הפעילות היומיומית שלנו וגורמים אי נוחות רבה. הכירופרקטיקה מציעה מענה אלטרנטיבי שאינו מערב ניתוחים באחת הטכניקות המרשימות ביותר, NSA.

שיטה זו פועלת לטיפול בפריצות דיסק, זהו למעשה תהליך אשר נועד להפחית את המתח והעומס אשר מופעל על עמוד השדרה. הטיפול הכירופרקטי נועד לטפל במקור הבעיה ולאו דווקא בסימפטומים של הכאב. כך למעשה הוא מאפשר טיפול איכותי, יסודי וארוך טווח. הטיפול בשיטת NSA מוביל לשיפור משמעותי בכלל מערכות של הגוף ועל ידי כך עוזר להקל על השרירים הדואבים ולהפחית את המתח המוטל עליהם עד לרמה בה הדיסק ישתחרר לחלוטין ויאפשר חזרה לפעילותו התקינה.

טיפול יעיל בלא התערבות כירורגית

בעוד שפריצת הדיסק הינה תופעה נפוצה יחסית בקרב האוכלוסייה, העובדה כי אנשים רבים טרם פנו אל הטיפול שיכול לעזור להם היא די מפתיעה. טיפול כירופרקטי אשר יוענק לכם על ידי ד"ר יעקב הנס יכול לסייע לכם למצוא את המקור לכאבים שלכם ולטפל בו בשיטות מיוחדות שאינן כרוכות בהתערבות כירורגית. במהלך הטיפולים, המטופל יתחיל להרגיש שיפור הדרגתי בגמישות עמוד השדרה, ביציבה ובמתח הנפשי.

צרו קשר עוד היום על מנת לגלות איך גם אתם יכולים להיפטר מן הכאבים שמערפלים את היום שלכם.

טיפול בפריצת דיסק