טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק

פריצת דיסק היא אחת התופעות הבלתי נעימות שמהן עלול לסבול האדם. היא מלווה בכאבי גב חזקים שמונעים מהאדם לתפקד כראוי. למרבה המזל, בימינו יש פתרון לבעיה זו. ד"ר יעקב הנס מנהל מרפאת כירופרקטיקה מקצועית ומציע טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק. הטיפול אצל יעקב הנס מתבצע בשיטות בלתי פולשניות ועדינות ובאמצעות מגע נקודתי.

מדוע כדאי לבצע טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק?

קיימות שיטות שונות לטיפול בפריצת דיסק והנפוצה שבהן היא טיפול כירופרקטי. מטופלים הדוגלים בשיטות טבעיות, אוהבים את הטיפול הכירופרקטי, שכן הוא אינו מצריך את התערבותן של תרופות שונות כיוון שמדובר בטיפול טבעי לחלוטין.

מעבר לכך, הטיפול הכירופרקטי נותן מענה למקור הבעיה, ולא רק לתסמינים שלה. זאת משום שפריצת הדיסק אינה קשורה לכאבי גב כשלעצמם, אלא לליקויים מכאניים שמהם סובל הגוף ברגע נתון. הטיפול הכירופרקטי מסייע לאדם לחזור לעצמו במהירות ולנהל חיים איכותיים.

מהם גורמי הסיכון לפריצת דיסק?

קיימים גורמים שונים שעלולים להוביל לפריצת דיסק בסופו של דבר:

• ישיבה ממושכת – כאשר אנו יושבים, מופעל על גבנו לחץ שהוא פי 2 מהלחץ הרגיל. אם אנו נוהגים לשבת בצורה כפופה או מרושלת, שריר הגב אינם תומכים בו. מצב זה עלול לגרום לפריצת דיסק.
  • עישון – כולנו יודעים שהעישון מזיק לבריאות ועלול להוביל למחלות כמו סוכרת או קשיי נשימה. העישון יכול גם לגרום לפריצת דיסק, שכן הוא מונע אספקת חמצן תקינה לחוליות.
  • הרמה בלתי נכונה של משקל כבד – כאשר אנו מרימים משקל כבד, אנו יוצרים עומס על חוליות הגב. לפיכך, אנשים המבצעים כושר ומרימים משקולות באופן בלתי מבוקר, עובדי חברת הובלות או סבלים עלולים לסבול מפריצת דיסק.
  • חבלה בעמוד השדרה – פגיעה חזקה בעמוד השדרה עלולה להוביל לפריצת דיסק. כך, הפריצה עלולה להתרחש בעקבות תאונת דרכים, פגיעה על ידי אדם או נפילה מגובה רב.

הולכים אל הכירופרקט

אם אתם חשים בכאבי גב ממושכים שאינם עוברים, חשוב לפנות לכירופרקט מקצועי כדי לטפל בבעיה. כדאי ללמוד מעט יותר על תחום הכירופרקטיקה ולמצוא את האדם המתאים ביותר שיוכל לסייע לכם להתמודד עם הכאבים הבלתי פוסקים.