טיפול כירופרקטי

ד"ר יעקב הנס מציע לכם כעת טיפולי כירופרקטיקה מקצועיים. לאורך שלושים שנות הניסיון שלו בתחום הרפואה ההוליסטית, הוא טיפל בהצלחה באלפי מטופלים בגילאים שונים אשר סבלו מבעיות מגוונות. כחלק בלתי נפרד מהטיפול הוא סייע לאנשים להיפטר מן הכאבים אשר פקדו אותם במהלך היום יום שלהם, זאת לצד הצלחה בשיפור איכות חייהם במובנים רבים.

טיפול כירופרקטי בהתאמה אישית

כמו בכל שאר תחומים הרפואה, המודרנית וההוליסטית גם יחד, ישנו הכרח בהתאמה של הטיפול המוענק למטופל, לגילו ולבעיות מהן הוא סובל. טיפול כירופרקטי כולל טכניקות טיפול ידניות מגוונות אותן יהיה ניתן להתאים לאבחונים השונים כמו גם לגיל המטופלים.

על אף העובדה כי עשויים להיות אנשים שלא מאמינים כי כירופרקט יכול לסייע להם, חושב להבין כי הטיפול הכירופרקטי יכול להביא לאיזון של החוליות בעמוד השדרה, על יד כך למעשה לסייע לזרימה עצבית אופטימאלית לפריפריה, כלומר לגפיים ולשאר איברי הגוף הרחוקים מעמוד השדרה עצמו.

בקליניקה של ד"ר יעקב הנס תוכלו ליהנות מטכניקות טיפול שונות, עדינות ולא פולשניות. זאת לרבות שיטת NSA ושיטת KST, אשר פותחו בארה"ב לצד  תרפיה בלייזר קר (Cold Laser Therapy) ונועדו לתקן את הנזקים אשר נגרמו לדיסקים ולעצבים. במהלך הטיפולים יופעלו מתיחות עדינות על עמוד השדרה שלכם, פעולות אלו יוכלו לסייע באופן מיידי להקלה על הכאבים. בסיומה של כל פגישה תוכלו לקבל רשימת תרגילים מפורטת לבית, כאשר זו תוכל לסייע לכם בהתמודדות עם הכאבים גם בבית.

מטפלים בגורמים לבעיה ולא רק בסימפטום

פעמים רבות הרפואה המודרנית אינה מצליחה לאתר את המקור לכאבים שלכם ועל כן מעניק טיפול תרופתי לתסמינים בצורת תרופות לשיכוך הכאב או להרפיית השרירים. ד"ר יעקב הנס, כירופרקט מוסמך ומנוסה, יכול לסייע לכם לטפל במקור הבעיה, ועל ידי כך למנוע את חזרת הכאבים ולהעניק לכם אורח חיים יציב ונטול ממכאובים. אנו מזמינים אתכם ליצור איתו קשר בהקדם האפשרי על מנת לקבוע פגישת ייעוץ ולטפל אחת ולתמיד בכאבים אשר מעכירים את היום שלכם.

טיפול כירופרקטי