כאבי פרקי כף היד וידיים

(תסמונת התעלה הקרפלית)

תסמונת התעלה הקרפלית (CTS) מתרחשת כאשר עצב ראשי שמתחיל מהצוואר, עובר בזרוע לכיוון כף היד, ונדחס באזור פרק כף היד. מצב זה עלול לגרום לכאב, לחוסר תחושה באזור ולחולשה ונימול בפרק כף היד, ביד, באגודל ובאמה, ואם לא מטפלים, זה עלול להגיע לניתוח.

העצב הדחוס, הנקרא העצב המדיאני, פועל כמו קצר חשמלי בבית וגורם לבעיות האלה. הדחיסה מתרחשת עקב דלקת בגידים וברצועות בפרק כף היד הנובעת מהקלדה חוזרת ונשנית, שימוש בעכבר המחשב לפרקי זמן ממושכים, וביצוע פעולות שחוזרות על עצמן.

גיליתי שמטופלים הסובלים מתסמונת מנהרת שורש כף היד (CTS), לרוב יתלוננו גם על כאבי צוואר (קישור לכאבי צוואר), משום שאותם העצבים, כולל העצב המדיאני, מתחילים בצוואר ויכולים להידחס אם מאמצים אותו. למעשה, סימפטומים רבים של תסמונת מנהרת שורש כף היד מופיעים לאחר פציעת צוואר כלשהי

לצערי, רוב המטופלים שמגיעים אליי עם תלונות על סימפטומים של תסמונת מנהרת שורש כף היד, אינם מודעים לכך שכירופרקטיקה היא אפיק טיפול יעיל לבעיה. רבים כבר עברו ניתוח באחת הידיים, וכעת מבחינים בסימפטומים של תסמונת מנהרת שורש כף היד ביד השנייה. פגשתי גם במטופלים שסבלו מסיבוכים לאחר הניתוח, ובעקבות היווצרות רקמת הצלקת הכאבים חזרו. תמיד כדאי לנסות שיטה לא פולשנית כמו כירופרקטיקה, דיקור וטיפול תזונתי בתסמונת מנהרת שורש כף היד, לפני ששוקלים ניתוח, שצריך לשמש רק כמוצא אחרון.

טיפול ב- CTS

הכירופרקטיקה מטפלת בהצלחה רבה ב- CTS ופותרת לא רק את הכאב ביד הפצועה, אלא גם בצוואר, מה שיכול להוות את מקור הבעיה. אני יכול למצוא את מקור הכאב ברמת דיוק של דקירת סיכה ולרוב אטפל בו בעדינות, ללא המניפולציות המסורתיות בעמוד השדרה או "קנאקים".
בנוסף, תרפיה בלייזר קר , וטיפול ברטט צלילים , ותרגילים מומלצים ומותאמים לחיזוק הצוואר וכף היד, יהיו חלק מתוכנית הטיפול.

Schedule an Appointment