כיצד בוחרים כירופרקט מומלץ ?

כירופרקט הינו אדם הוסמך לעסוק בתחום על ידי מוסד מקצועי ואושר על ידי רשות בריאותית. הכירופרקט משתמש בשיטת טיפול המבוססת על פעולה ידנית עדינה ומיומנת שנועדה לשחרר את הכאב מעמוד השדרה וממערכת העצבים, דבר אשר יביא מצב בריאותי טוב יותר וחיים הנטולים מכאבים. את השירות והטיפול הטוב ביותר תוכלו לקבל בעת פניה אל כירופרקט מומלץ. ד"ר יעקב הנס הינו כירופרקט מוסמך וחבר באגודה הישראלית לכירופרקטים. הוא מספק טיפולים שונים בשיטה זו מזה שלושים שנה, בכדי להקל על הכאבים של המטופלים וכדי לשפר את איכות חייהם במובנים שונים ורבים.

במידה ואתם קמים בבוקר ומגלים שאינכם יכולים לסובב את הגב, שאינכם מסוגלים לזוז וסובלים מכאבים, חשוב להזמין שירות של כירופרקט מומלץ. עם זאת, יש לבחור את איש מקצוע בצורה יעילה ונכונה. על מנת לאתר את המומחה הטוב יותר בתחום זה, מומלץ להתייחס לקריטריונים הבאים:

• ראשית, חשוב לברר את ההמלצות עבור בעל מקצוע זה. בין אם מדובר בהמלצות מחברים או משפחה או המלצות באינטרנט, חשוב לבחור כירופרקט מומלץ ביותר.
  • שנית, חשוב לוודא שהנכם פונים אל כירופרקט מקצועי ובעל ניסיון רב. איש מקצוע זה צריך לדעת לבצע את עבודתו כראוי על מנת לפטור מכאבים המציקים במהלך חיי היום יום. מומלץ לברר את אחוזי הצלחות הגבוהים בטיפול של הכירופרקט.
  • הכירופרקט עוסק בשיטות מגוונות ושונות על מנת להתאים את הטיפול עבור הכאבים והבעיה ממנה המטופל סובל. חשוב להבין כי קיימות שיטות שונות וטכניקות רבות בתחום זה.
  • לא כל אחד יכול להכריז שהינו בעל מקצוע, אלא חשוב שהכירופרקט יהיה בעל הכשרה מתאימה. על מנת שיוכל לטפל בכאבים מבלי לגרום לנזקים אחרים, כירופרקט צריך להיות בעל הכשרה בתחום.

מטרות הטיפול הכירופרקטי

מטרת טיפול זה כוללת חיפוש אחר מקור הבעיה והכאבים באזורים שונים בגוף. אם הדיסקים או החוליות מגרים או לוחצים את העצבים, הגוף נכנסת למצב הנקרא דיסלוקציה, ומרגישים כאבי ראש, זרמים ביד, כאבים ומיגרנות. לכן, מומלץ לבחור בכירופרקט הטוב והמקצועי ביותר כדי להקל על כאבים אלו.