תרגילים לטיפול בפריצת דיסק

פריצת דיסק היא תופעה בלתי נעימה המתבטאת בכאבי גב בלתי פוסקים. מטופלים רבים הסובלים מפריצת דיסק פונים למרפאתו של ד"ר יעקב הנס על מנת לקבל את הטיפול המתאים להם ביותר. ד"ר יעקב הנס מבצע את הטיפול הכירופרקטי ומנחה את המטופל כיצד עליהם להתנהל בחיי היום יום. חלק מן ההתנהלות כוללת תרגילים לטיפול בפריצת דיסק, אשר חיוניים לטיפול בבעיה.

 

תרגילים לטיפול בפריצת דיסק – היכן נמצא אותם?

במידה ואתם מעוניינים להעניק לגם שלכם את ההזדמנות להתרפא, מומלץ יהיה להתמקד במספר תרגילים אשר יסייעו לטיפול בפריצת דיסק. אך חשוב לציין כי לא מומלץ להסתמך על כך מדריך אקראי שמצאתם באינטרנט. פנו אל כירופרקט מקצועי ומנוסה אשר ידריך אתכם בתרגילים מומלצים בהתאמה למצב שלכם, לרמת הכאב ולכושר הגופני שלכם, זאת על מנת שלא להחריף את המצב הנוכחי. הנכם מוזמנים לעיין באתר של ד"ר יעקב הנס ולמצוא את הסרטונים המתאימים לכם אשר מתארים את הפעילות המומלצת לאנשים הסובלים מכאבי גב ופריצות דיסק.

 

מה עוד אפשר לעשות כדי להיפטר מכאבי הגב?

מלבד תרגילים לטיפול בפריצת דיסק צווארי ודיסק בגב המבוצעים בדרך כלל בהנחייתו של הכירופרקט, ניתן לבצע פעולות שגרתיות על מנת להקל על כאבי הגב. אחת מבין הפעולות הנפוצות האלה היא הליכה. צאו להליכה שגרתית של כ- 20 דקות 3 פעמים בשבוע, זאת על מנת לזכות בפעילות הגופנית הנחוצה מבלי להעמיס על הגוף. אל תשכחו ללכת גם אחורנית, לאט אבל בטוח. דבר נוסף שכדאי לעשות הוא לשים לב ליציבה שלכם, במיוחד כאשר אתם נוהגים או מבצעים עבודה כלשהי במחשב במשך שעות רבות. כווצו את הבטן ושמרו על גב זקוף. כמו כן, מומלץ לבצע תרגילים לחיזוק הבטן. כי למי שיש בטן חזקה, אינו נוטה לסבול מכאבי גב.

 

אל תהססו לפנות לכירופרקט כשיש לכם שאלה

חשוב להישמע להוראותיו של הכירופרקט ולבצע את התרגילים שהוא מבקש מכם. במקרה שבו אתם מעוניינים לבצע תרגילים חדשים שראיתם בסרטון יוטיוב או שלמדתם מחבר קרוב, כדאי להתייעץ עם הכירופרקט לפני ביצועם. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם מבצעים תרגילים המתאימים לכם ושאינם פוגעים בבריאותכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה