טיפול בצליל

,

Healing with Sound Dr. Hans

כאשר אנו חושבים על החלמה והבראה, מה הדבר הראשון שעולה בדעתינו? ללכת לרופא? לקחת תרופה באמצעות מרשם? אולי טיפול פסיכולוגי כשהבעיה רגשית או מנטלית (דבר המשפיע על הרבה אנשים בימינו)?

יותר ויותר אנשים מנסים דרכים אלתרנטיביות להבראה, כגון כירופרקטיקה, אקופנקטורה (דיקור), מסג', ייעוץ דיאטטי, שעוזרים לתופעות פיזיאלוגיות. דרכים אלא מתמקדות על טבע האדם ויכולתו לרפא את עצמו, לא רק מבחינה פיזית אבל גם מבחינה מנטלית, רגשית, ורוחנית.

דרך אלטרנטיבית נוספת היא הבראה באמצעות שימוש במנעד קולי.

הבראה באמצעות הקול היתה ידועה דורות רבים. השתמשו בה בתרבויות עתיקות בהודו, טיבט, אירופה ואפריקה. האבוריגים האוסטרלים ושמנים אינדיאנים באמריקה השתמשו בקול ובמנעד ויברציה (רעד) שנבעו משימוש בכלים שונים במהלך פולחני דת על מנת ליצב את הגוף, הרגש והרוח. יש הטוענים כי השימוש ברעשים היתה גם כאמצאי החלמה במצרים העתיקה וכהנים מהיבשת האבודה אטלנטיס.

הטיבטים ידועים כמי שהתמחו בשימוש בכלים שונים ובסוג של מקצב כאשר עסקו בפולחן דתי, ובמיוחד בשימוש בפעמונים, פעמוני רוח, וקערות מתכת בעלות צליל מיוחד, על מנת לרפא אנשים גופנית, מנטלית, רגשית, ורוחנית.

ההחלמה באמצעות הקול יעילה, בגלל שכמו כל דבר אחר, גם גוף האדם אינו מקשה אחת. האנרגיה נמדדת בתדרים מסוימים. המנעד שבקול בתדרים מסוימים יש לו השפעה חזקה על גוף האדם ביחוד כאשר אנו נמצעים במצב של סטרס בגלל צורת החיים היומיומיים. הגוף מאבד את שיבוי משכלו והתוצאה הם כאבים וסימפתומים אחרים של מחלות. ואם אנו נשאר במצבי הלחץ, אנו נפתח בסופו של דבר כאבים כרונים וצורות אחרות של בעיות בריאות.

במשך 20 שנה, דר הנס משתמש בשני כלים עוצמתיים היוצרים קולות העוזרים בהחלמה  מבעיות כירופרקטיקיות; קערות מתכת טיבטיות וקערות מקברץ קריסטלי – שתי הקערות ביחד יוצרות מנעד תדרים של קולות אשר הוכיחו כבר את יעילותם על גוף האדם והם משפיעים באמצעות עצב הנמצע במרכזו של גוף האדם.

לא זו בלבד שאנו שומעים את מנעד הרטט הקולי אלא אנו יכולים אפילו להרגיש אותו עמוק בתוך הגוף. התוצאות הן פנומנליות – הם עוזרים בהרגעה של הגוף ונותנים לו הרגעות מהירה, אשר נחוצים מאוד להתחלת ההחלמה. הקערות פותחות גם את האפשרות למצבי לחץ לעזוב את הגוף על מנת להירגע ולהתחיל בהליכי ההחלמה, מפחיתים את הכאב ונותנים הרגשה רגשית ורוחנית.

כפי שאתם יכולים לראות בתמונות המצורפות, הקערה הטיבטית נמצאת באופן ישיר על חוט השדרה ואילו בו זמנית הקערה הקריסטלית משתמשים בה במרחק כמה סנטימטרים מהגוף, כאשר המטופל נמצע במצב שכיבה על הצד או בישיבה.

דר הנס משתמש בצלילי הקערות במהלך טיפול כירופרקטי על ידי הוספה של טיפול קולי במהלך הטיפול הרגיל. לאינפורמציה נוספת, נא להתקשר למשרדו של דר הנס.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה