טיפול בכאבי ראש לילדים

כל הורה יכול להעיד כי תקופת גיל ההתבגרות היא התקופה המורכבת ביותר בחייו של ילדו האהוב. תקופה זו משליכה גם על הלך הרוח בבית, הילד עשוי להסתגר יותר בחדרו, עצבני או מצוברח. מכיוון שכל הורה מכיר היטב את ילדו, יש להבחין בין התנהגות כזו הנובעת בגלל שינויים הורמונליים טבעיים של גיל ההתבגרות לבין התנהגות הנובעת מסיבה אחרת כמו כאבי ראש. טיפול בכאבי ראש לילדים קיים גם בדרכים טבעיות, כמו שניתן לקבל במרפאתו של ד"ר יעקב הנס. ד"ר הנס הוא כירופרקט מקצועי ומוסמך, שיוכל לאתר את מקור הכאב של ילדכם באופן טבעי וללא שימוש באמצעים פולשניים.

שיטות טיפול בכאבי ראש לילדים

במידה וילדכם אכן סובל מכאבי ראש הגורמים לו להתנהג בצורה חסרת סבלנות, מומלץ לברר את מקור הכאב ולטפל בזה בהקדם:

• בדיקת ראייה – ראייה מטושטשת או לא ברורה מתגלה לרוב אצל ילדים כבר מגיל קטן. לרוב בעיה של קוצר ראיה נגרמת בגלל גורמים גנטיים, אך ישנם מחקרים שיצביעו גם על ההשפעה השלילית של המסכים השונים שילדנו נחשפים אליהם באופן קבוע. ראיה פגומה גורמת למוח ולעיניים שלנו להתאמץ יותר כדי לנסות לקלוט את מה שאנו רואים, כך שאותו מאמץ גורם לכאב ראש מטריד. בעזרת בדיקת ראייה אצל אופטומטריסט, תוכלו לבדוק האם ילדכם סובל מקוצר ראייה ולכן יש לו כאבי ראש.
  • ביקור אצל רופא שיניים – ילדים אוהבים מתוק. גם אנו המבוגרים לא יכולים בלי משהו מתוק, אך ילדים פחות מודעים לחסרונות של אכילת מתוק באופן יומיומי. כאשר יש בשיניים חורים, זה לא תמיד מתבטא בכאב שיניים אלא יכול גם לגרום לכאבי ראש מטרידים. לכן, ביקור אצל רופא שיניים יכול להעניק לכם ההורים תמונת מצב בנוגע לשיניו של ילדכם.
  • אבחון אצל כירופרקט – כירופרקט הוא מאבחן ומטפל בשיטה אלטרנטיבית בכל הנוגע להפרעות שונות במערכת העצבית של השרירים ועמוד השדרה.

יתרונות הטיפול של הכירופרקטיקה

ההפרעות במערכת העצבים משפיעות מאוד על הבריאות של האדם, כך שהכירופרקט יוכל לאתר את מקור הכאב של ילדכם ולטפל בו באמצעות טיפול בכאבי ראש לילדים, שהוא טיפול טבעי ומתבצע ללא שימוש בתרופות.