טיפול טבעי בכאבי צוואר

התרופות הכימיות ידועות כמשככי כאבים מהירים, אך מה קורה לגופנו לאחר מכן? ישנם אנשים שאינם מוכנים ליטול תרופות אלה, מכיוון שהם חוששים שהרכיבים הכימיים יגרמו לנזקים בגופם. עבור אנשים אלה מוצע טיפול בכאבי צוואר, שהוא טיפול טבעי בדמות כירופרקטיקה. הכירופרקטיקה מבוססת על מגע כף היד בצוואר, ללא נטילת תרופות. כך שהיא מתאימה לכל מי שסובל מכאבי גב ואינו מסוגל לנהל שגרת חיים יום יומית. במרפאתו של ד"ר יעקב הנס תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים נגד תופעות כמו פריצות דיסק, כאבי צוואר, נדודי שינה ועוד.

 

טיפול טבעי בכאבי צוואר – דברים שכדאי לדעת על כירופרקטיקה

סובלים מכאבי צוואר? ייתכן שאתם זקוקים לביצוע טיפול טבעי בכאבי צוואר באמצעות כירופרקטיקה. אלה כמה דברים שכדאי לדעת על התחום:

  • מאבחנים את הבעיה – הדבר הראשון שעושה הכירופרקט כאשר המטופל מגיע לקליניקה שלו הוא לבצע אבחון. הוא מתשאל את המטופל ובוחן בדיקות קודמות כמו רנטגן וסי טי.
  • מהלך הטיפול – הכירופרקט נוגע בעדינות בנקודות הכואבות. הוא שם לב לתגובתו של המטופל ופועל בהתאם.
  • למי הוא מיועד – הטיפול הכירופרקטי מיועד לסובלים מבעיות גב שונות, וביניהן פריצת דיסק, כאבים בצוואר ובגב, בעיות בשלד ואפילו כנגד כאבי ראש.
  • חשוב ליידע את הכירופרקט על כל שינוי בריאותי – אם חל שינוי כמו הריון או טיפולים רפואיים המשפיעים על הגוף, יש צורך להודיע על כך למטפל.

 

ממה נגרמים כאבי הצוואר?

כאבי צוואר עלולים להיגרם מסיבות שונות. אחת הסיבות הנפוצות יותר הקיימות בימינו היא ישיבה לא נכונה. אם נחשוב על זה, אנו יושבים במשך מרבית הזמן. בזמן העבודה, אנו יושבים בתוך משרד במטרה לבצע את המטלות שהטיל עלינו הבוס, ובמהל הלילה אנו גולשים ברשת האינטרנט, נכנסים לפייסבוק ולאינסטגרם או משחקים במשחק מחשב. הישיבה הממושכת גורמת לנזק לגב ולכאבי צוואר. סיבה נוספת שעלולה להוביל לכאבי צוואר היא עישון. המביא לירידה ברמת החמצן המגיעה לחוליות ולעמוד השדרה, וכך המעשנים הכרוניים נוטים לסבול גם מצוואר תפוס ומכאבים כרוניים, בנוסף לבעיות בריאות אחרות כמו סוכרת או סרטן הריאות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה