כאבי גב ופריצות דיסק

Back Pain & Herniated Discsכאבי גב פוגעים בכ-80% מהאוכלוסייה ומהווים את אחת הסיבות השכיחות ביותר להיעדרות מעבודה. מלבד ההפסד הכספי, מצב זה מוביל למתח נפשי ורגשי רב. כאב גב מתפתח לרוב כתוצאה מישיבה ממושכת של שעות ארוכות מול המחשב בתנוחה גרועה, תאונות דרכים, נהיגה למרחקים ארוכים, פציעות ספורט והיעדר פעילות גופנית. הריון ומתח נפשי יכולים גם הם לגרום לכאב גב.

לעתים קרובות למדי כאב הגב הוא תסמין של נזק לדיסקים הבין חולייתיים הממוקמים בין חוליות עמוד השדרה, ומעניקים לעמוד השדרה שלנו יציבות, וכן מתפקדים כבולמי זעזועים ומגנים על העצבים. אם הדיסקים הבין חולייתיים בגב התחתון ניזוקים, התסמינים הנפוצים הם כאב צורב ועקצוץ או נימול הרגליים וכפות הרגליים. אם הדיסקים הניזוקים ממוקמים בצוואר- הכתפיים, הזרועות וכפות הידיים יושפעו. אנשים רבים נוטלים משככי כאבים על בסיס יומיומי, ולעתים קרובות לתרופות אלו יש תופעות לוואי לא רצויות, כמו כן הן אינן מטפלות בשורש הבעיה.

והמצב מחמיר עקב התייבשות

הדיסקים בעמוד השדרה שלכם מכילים בעיקר מים ואם לא תשתו מספיק, הם יתייבשו ויישברו. סימנים מוקדמים של נזק בדיסק מתגלים בבדיקת MRI כאשר קיים אובדן של מים בדיסק.
על מנת לקבוע כמה ליטרים עליכם לשתות ביום, חלקו את משקלכם ב-30 (למשל, אדם השוקל 70 ק”ג, זקוק ל-2.3 ליטרים ביום). אתם תדעו שגופכם קיבל את הכמות הנדרשת לו כאשר השתן שלכם יהיה צלול וחסר ריח.
כדי ללמוד עוד על התייבשות וכאבי גב, קראו בבלוג שלנו

טיפול בכאבי גב

הכירופרקטיקה מטפלת בהצלחה רבה בבעיות גב. באמצעות בדיקה יסודית, אני יכול לקבוע את מקור כאב הגב ובאפשרותי לטפל בו בעדינות, ללא שימוש במניפולציות המסורתיות בעמוד השדרה או "קנאקים". בנוסף, תרפיה בלייזר קר , טיפול ברטט צלילים, ותרגילים מותאמים לחיזוק הגב בהמלצתי, יהיו חלק מתוכנית הטיפול.

רק אתה יכול לפתור את בעיית ההתייבשות על ידי שתיה מרובה של מים על בסיס יומי.

Schedule an Appointment