טיפול בכאבי צוואר ועורף

רבים מאתנו עלולים לסבול מתופעה של כאבי צוואר ועורף. בשעה שאתם נעשים חסרי מנוח, כאשר אתם קמים בכל רגע כדי לעשות מתיחות, ייתכן שזהו סימן לכך שאתם צריכים לפנות לכירופרקט מקצועי על מנת לעבור טיפול בכאבי צוואר ועורף. ד”ר יעקב הנס הוא כירופרקט מוסמך שנכון לטפל בכל בעיה. הוא מטפל במגוון רחב של בעיות שעלולות לצוץ דוגמת כאבי ראש, מיגרנות, פריצת דיסק, כאבים בפרק כף היד ועוד.

 

טיפול בכאבי צוואר ועורף – ממה נגרמים הכאבים?

כאבי צוואר ועורף יכולים להיגרם מסיבות שונות. אלה 3 מבין הסיבות הבולטות יותר:

  • מתיחת שריר – מצב זה נוצר כתוצאה מישיבה ממושכת. מתיחת שריר עלולה להיגרם כתוצאה מנהיגה ונסיעה ארוכה במיוחד, או עבודה אינטנסיבית מול מחשב. המתיחה של השריר היא תוצאה של עומס יתר על הצוואר והעורף.
  • פגיעה פיזית – האדם חשוף למפגעים רבים במהלך חייו. זו יכולה להיות נפילה או חבטה חזקה, תקיפה באמצעות חפץ כבד או נפילה של חפץ כבד על האזור.
  • פריצת דיסק – תופעה של בריחת הנוזל המצוי בין החוליות החוצה. תופעה זו גורמת לכאבים עזים. גורמי הסיכון לתופעת פריצת דיסק יכולים להיות עישון, עבודה בעבודה הדורשת הרמת משאות כבדים, הרמת משקולות או פציעה בגב.

 

הכירופרקט שמעלים את כל הכאבים

בין אם אתם סובלים מפריצת דיסק ובין אם מתחתם שריר ואתם לא יכולים לנוע בחופשיות, כדאי לפנות לכירופרקט מומלץ בצפון שיטפל בבעיה. אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות הוא לברר כמה שיותר מידע על הכירופרקט שאתם עומדים לפנות אליו. כשמדובר בבריאותכם אין מקום לפשרות. בררו לגבי הניסיון התעסוקתי שלו וחפשו המלצות בקרב חברים וקרובי משפחה. כך תוכלו לוודא שאתם פונים לאיש מקצוע איכותי שיטפל בבעיה.

ברגע שאתם נכנסים לחדרו של הכירופרקט, הוא יבחן את הבעיה, את עוצמת הכאב ומיקומו. לאחר מכן, ייגש לפעולה ובאמצעות נגיעות באזור הצוואר, הוא יבצע טיפול בכאבים. כך שבסופו של דבר אתם תצאו מהחדר עם הרגשת הקלה. אז אם אתם סובלים מכאבי גב כתוצאה מתאונה או מסיבה בלתי ברורה, זה הזמן לפנות לאיש המקצוע.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply