טיפול בפריצת דיסק 

טיפול בפריצת דיסק

טיפול בפריצת דיסק יכול להיות שונה ומגוון מאוד, הוא יכול לכלול פתרון תרופתי, כירורגי, פיזיותרפיה או אפילו כירופרקטיקה. האפשרויות העומדות בפניכם הן רבות וכל מה שנותר לעשות הוא ליצור קשר עם ד”ר יעקב הנס ולקבל את הטיפול היעיל ביותר בתחום הרפואה הוליסטית. זה שיפטור אתכם מן הכאבים, ישחרר את השרירים התפוסים ויעניק לכם המלצות להמשך הדרך על מנת שתוכלו ליהנות מחיים נטולי כאב גם בהמשך.

כירופרקטיקה כשיטת טיפול בפריצת דיסק

פריצת דיסק הינה בעיה אורתופדית אשר עלולה להתרחש עקב סיבות שונות ומגוונות. הבעיה הגדולה בפריצת הדיסק היא הופעת הכאבים באזורים שונים בגוף ואפילו עד לכפות הרגליים. כאבים אלו מקשים על הפעילות היומיומית שלנו וגורמים אי נוחות רבה. הכירופרקטיקה מציעה מענה אלטרנטיבי שאינו מערב ניתוחים באחת הטכניקות המרשימות ביותר, NSA.

שיטה זו פועלת לטיפול בפריצות דיסק, זהו למעשה תהליך אשר נועד להפחית את המתח והעומס אשר מופעל על עמוד השדרה. הטיפול הכירופרקטי נועד לטפל במקור הבעיה ולאו דווקא בסימפטומים של הכאב. כך למעשה הוא מאפשר טיפול איכותי, יסודי וארוך טווח. הטיפול בשיטת NSA מוביל לשיפור משמעותי בכלל מערכות של הגוף ועל ידי כך עוזר להקל על השרירים הדואבים ולהפחית את המתח המוטל עליהם עד לרמה בה הדיסק ישתחרר לחלוטין ויאפשר חזרה לפעילותו התקינה.

טיפול יעיל בלא התערבות כירורגית

בעוד שפריצת הדיסק הינה תופעה נפוצה יחסית בקרב האוכלוסייה, העובדה כי אנשים רבים טרם פנו אל הטיפול שיכול לעזור להם היא די מפתיעה. טיפול כירופרקטי אשר יוענק לכם על ידי ד”ר יעקב הנס יכול לסייע לכם למצוא את המקור לכאבים שלכם ולטפל בו בשיטות מיוחדות שאינן כרוכות בהתערבות כירורגית. במהלך הטיפולים, המטופל יתחיל להרגיש שיפור הדרגתי בגמישות עמוד השדרה, ביציבה ובמתח הנפשי.

צרו קשר עוד היום על מנת לגלות איך גם אתם יכולים להיפטר מן הכאבים שמערפלים את היום שלכם.

טיפול בפריצת דיסק

במידה והצוואר שלכם מכאיב, וכאב זה מקרין לכתפיים, לידיים ולזרועות, ייתכן שאתם סובלים מפריצת דיסק. הכאבים הקשים והעוצמתיים נגרמים כאשר הסחוס בין החוליות של עמוד השדרה הממוקמות בצוואר יוצרים לחץ על עצבים של עמוד השדרה. ד”ר יעקב הנס, הינו כירופרקט המתמחה בתחום שלושים שנה. בעוד שמטרתו הייתה מאז ומתמיד במתן הסיוע הנחוץ לכל מטופל, בכל הגיל. זאת באמצעות הענקת הטיפול המיומן והעדין ביותר בסביבה מרגיעה, מרפאה ומהנה.

 

מתי יעלה הצורך בפנייה לטיפול בפריצת דיסק ?

כאשר אנו הולכים לישון אחרי יום עמוס, ומרגישים כאבי צוואר או גב שמונע מאיתנו לישון כראוי, אפשר לשאול את עצמנו, איך הכאב הופיע לי כך? אחת הסיבות לכאב יכולה להיות בעקבות פציעת “צליפת שוט” לאחר תאונת דרכים למשל. חשוב לציין שתנועה פתאומית של הצוואר והראש אחורה וקדימה, יכולה לגרום לפריצת דיסק צווארי. כתוצאה מכך, מרגישים כאב בגב העליון, בכתפיים ובצוואר. לעיתים אפשר להרגיש תחושת עקצוץ, כאב ונימול בכפות הידיים ובזרועות.

קיימות עוד סיבות הגורמות לכאבים ומעלות את הצורך בטיפול בפריצת דיסק. בין הסיבות אלו, ניתן לתת כמה דוגמאות:

  • כאשר יושבים שעות רבות מול המחשב, וכאשר לא מקפידים על מתיחת הגב והצוואר,  יכול להיות שישיבה ממושכת זאת תגרום לשרירי הצוואר להתהדק ולהתקצר. תופעה זו סוגרת את המרווחים בין חוליות הצוואר, מוחצת את הדיסק לאחר לחץ באזור זה ועם הזמן עלול לגרום לפריצת דיסק.
  • כאשר ישנים בשעות הלילה על הבטן עם הצוואר מסובב. במידה והצוואר פונה בלבד לצד אחד במשך כל הלילה, אז תנוחה זו יכולה לגרום לנזקים לדיסקים.
  • חשוב לדעת שהדיסקים עשויים מ-80 אחוז מים. לכן, אדם אשר לא שותה מספיק מים מדי יום, הדיסקים עלולים להתייבש ולהפוך לנוקשים יותר.

 

מה לעשות כדי לטפל בבעיה ?

על מנת לטפל בבעיית פריצת דיסק, ניתן להגיע אל כירופרקט מומלץ כדי לקבל טיפול בפריצת דיסק מקצועי. הכירופרקט יבחן את הבדיקות ואת מצבו של החולה, ויתחיל בטיפול. מספר הטיפולים תלויים בחומרת הבעיה.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply