טיפול כירופרקטי לבלט דיסק

ד”ר יעקב הנס הוא כירופרקט ותיק ומנוסה אשר מעניק טיפול כירופרקטי בשיטות עדינות ללא הפעלת כוח, ומטפל בבעיות גב ותסמינים שונים, כמו למשל כאבי צוואר, כאבים בשורש כף היד וגם מעניק טיפול כירופרקטי לבלט דיסק. יעקב הנס משתמש בטכניקה בה מתבצעות לחיצות עדינות באזורים שונים, בהתאם למקום הבעיה, ובכך מחדש את הפעילות העצבית באזור, וכאשר פעילות מתחדשת ישנה הקלה בכאב.

 

מהו בלט דיסק ודרכי טיפול כירופרקטי לבלט דיסק

  • בלט דיסק הינו מצב אשר בו בולט הדיסק הבין חולייתי לצדדי שורשי העצבים או לכיוון חוט השדרה. מצב זה נגרם עקב לחץ אשר מופעל ישירות על הדיסק, והוא יכול להתרחש בעקבות הפעלה עומס ממושכת על עמוד השדרה ועלול להיגרם גם בעקבות טראומה כמו למשל תאונת דרכים או נפילה.
  • בלט דיסק יכול לגרום לכאבי גב קשים, ולמעשה חלק ניכר מכאבי הגב נגרמים עקב בעיה נפוצה זו. אנשים הסובלים מבעיות הקשורות לחוליות ולדיסקים בגב, יסבלו לרוב מתסמינים נוספים כמו למשל צריבות בכף הרגל, עקצוץ ונימול וכדומה.
  • כמו כן, הדיסקים שבעמוד השדרה שלנו מכילים בעיקר מים, ובעיה נוספת נפוצה אשר משפיעה על מצב היא פשוטה מאוד – התייבשות. בעיה זו ניתן לפתור ולהקל על המצב בקלות בעזרת הקפדה על שתיית מים מרובה. ניתן לחשב בקלות את כמות המים לה זקוק גופכם על מנת לא להתייבש. את משקל הגוף יש לכפול פי 28, וזו תהיה כמות המים אותה יהיה עליכם לשתות במ”ל. לדוגמא, על אדם במשקל 60 ק”ג יהיה לשנות 1.68 ליטר מים ביום.
  • טיפול כירופרקטי לבלט דיסק יכלול אבחון של מיקום הבעיה המדויק, לחיצות עדינות במקומות רלוונטיים בשילוב עם טיפול ברטט של צלילים ותרפיה במכשיר לייזר קר ובנוסף תרגילים לחיזוק הגב המותאמים באופן אישי, כל אלו הם חלק מתוכנית הטיפול. בנוגע לנושא ההתייבשות – רק אתם יכולים לפתור את בעיית ההתייבשות בעזרת הקפדה על שתיית כמות נכונה של מים באופן שוטף.

לסיכום, הכירופרקטיקה מציעה טיפול לבלט דיסק באופן עדין ומקיף, אשר לא מצריך התערבות כירורגית מסוכנת או נטילת תרופות אשר אינן פותרות את הבעיה עצמה.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply