כירופרקט באזור חיפה

ד”ר יעקב הנס הינו כירופרקט באזור חיפה אשר מוסמך בארה”ב. בשלושים השנים האחרונות עסק בתחום בריאות הוליסטית, וטיפל באלפי אנשים בגילאים שונים, עזר להם להיפטר מכאב ואף לשפר את איכות חייהם בהרבה מאוד מובנים. מטרתו הראשית הינה לסייע לאנשים בכל קשת הגילאים ליהנות מכל תחומי החיים, והוא עושה זאת באמצעות טיפול ייחודי אשר ישפר את איכות החיים, כאשר הטיפול עצמו נעשה במרפאה, בסביבה מרגיעה ומהנה.

 

כירופרקט באזור חיפה – יתרונות הטיפול הכירופרקטי

פניה אל כירופרקט באזור חיפה לצורך טיפול כירופרקטי הינה יתרון שכיח עבור רבים הסובלים מבעיות גב שונות, אך לא רק, כאשר לטיפול זה יתרונות רבים, הנה כמה מהם:

  • טיפול לא פולשני וללא תרופות – מן הסתם, אם ישנה אפשרות לטפל בתסמינים שונים בצורה לא פולשנית וללא נטילת טיפול תרופתי ואף להימנע מהתערבות כירורגית רצינית, אז כמובן שהדבר יהיה עדיף. טיפול שכזה מציעה הכירופרקטיקה, בגישותיה השונות.

תסמינים רבים ניתנים לטיפול בדרך זו ובהרבה מאוד מקרים אנשים רבים יכלו לחסוך לעצמם ניתוחים קשים וסבל רב אם היו פונים לטיפול בדרך זו.

  • שיפור כללי באיכות החיים – קבלת טיפול כירופרקטי מותאם יכולה לשפר באופן משמעותי את איכות החיים ואף לטפל בתסמינים אשר על פניו אינם קשורים לגב ולכאבי גב, כמו למשל כאבי ראש, מיגרנות ואפילו הפרעות בשינה. תסמינים אלו ידועים כקשים לטיפול והם משפיעים בצורה ניכרת על איכות החיים של האדם אשר סובל מהם, בדרגת חומרה שונות, בהתאם לתדירות מהם הוא סובל והעוצמה בה הם מופיעים.
  • חסכון כלכלי – קבלת טיפול כירופרקטי מותאם ובזמן יכולה למנוע הוצאות כספיות מיותרות לאורך שנים על טיפולים תרופתיים, ניתוחים וכולי. שלא לדבר על מצבים בהם אנשים רבים מתקשים לתפקד ואף לעבוד ולהתפרנס עקב מצב גופני אשר לא מאפשר להם זאת, או כאלה אשר נעדרים רבות ממקום עבודתם.

 

לסיכום, כירופרקטיקה הינה שיטה ותיקה ויעילה אשר יכולה לסייע בצורה משמעותית במקרים רבים. בכירופרקטיקה קיימות גישות טיפוליות שונות, ויש להתאים את אופי הטיפול אל סוג הבעיה, ולכן יש לפנות אל איש מקצוע מנוסה בתחום.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply