מהם תסמינים של חסימות במערכת עצבים?

כירופרקטיקה היא תחום אשר נתפס כאחד הקשור עם כאבי גב בלבד, אך מדובר בטיפול אשר מתבצע גם על מערכת העצבים, עם השלכות שונות ומגוונות על כל חלקי גופנו ואיכות חיינו. ד”ר יעקב הנס הינו כירופרקט בחיפה, אשר מתמחה במתן טיפול כירופרקטי בגישות עדינות והוליסטיות. יעקב הנס הינו כירופרקט ותיק ומנוסה ובעל יכולת לאתר את האזורים הבעייתיים ולשחרר את המטופל מכאב ללא הצורך בניתוח או בטיפול תרופתי. לתפיסת יעקב, ישנו קשר הדוק בין כלל המערכות השונות בגוף, ותסמינים של בעיות גב יכולים להתבטא אפילו בהפרעות שינה.

 

במרכז הגב ממוקם עמוד השדרה שלנו, דרכו עוברת מערכת עצבים עדינה ורגישה אשר מוליכה אותות מהגוף אל המוח ומן המוח חזרה אל הגוף. כאשר ישנה חסימה באזור מסוים של מערכת זו, יחול שיבוש בהעברת המידע שבגוף ואז יופיעו תסמינים שונים בגוף, הנה כמה מן העיקריים שבהם:

  • כאבי צוואר: הכאב המוכר והידוע, אין אדם אשר לא חווה כאב באזור זה בגופו, וסביר להניח שלא אחת. באזור הצוואר מצטבר מתח רב, גם מעצם המבנה האנטומי שלו וגם מעצם תפקידו להחזיק ולהניע את הראש. אורח החיים שלנו הלוקה בחוסר פעילות גופנית וכולל ישיבה מרובה ומלווה בתחושת מתח כמעט מתמדת, מייצר חסימות באזור זה, וכאב.
  • כאבי גב ופריצות דיסק: עוד בעיה מוכרת, מדובר בפגיעה קשה במערכת, אשר נגרמת מסיבות שונות ומייצרת סבל רב עבור אנשים רבים, גם כאן ניתן לייצר הטבה במצב ללא התערבות כירורגית וטיפול תרופתי.
  • כאבי ראש ומיגרנות: אחת ההשלכות העקיפות כביכול של חסימות לאורך הגב, אך חסימה במערכת העצבים באזור מסוים, אכן עלולה לגרום לתסמינים אלה. כל מי שחווה מיגרנה יעיד כי מדובר בתופעה משתקת אשר משפיעה קשות על איכות החיים.
  • כאבי פרקי כף היד וידיים: נקראים גם תסמונת התעלה הקרפלית, גם כאן מדובר בתסמין נפוץ אשר מקושר ישירות לחסימות במערכת העצבים וניתן לטפל בו בקלות וביעילות.
  • נדודי שינה: מדובר בתסמין אשר מקשה מאוד על התפקוד היום יומי וגם בו ניתן לטפל בעזרת כירופרקטיקה.

רפואה שלמה!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply