טיפול בכאבי ראש ללא תרופות

ישנם אנשים רבים אשר נוטים לסבול מכאבי ראש חזקים שבאים והולכים וחוזרים במשך שנים. כאבי ראש כרוניים עלולים להתפתח באנשים הסובלים מכאבי ראש תעוקתי או מיגרנה ושימוש יתר בתרופות יוצר כאבים קשים. לכן, כדאי למצוא טיפול בכאבי ראש ללא תרופות. הקליניקה של  ד”ר יעקב הנס מעניקה עבורכם את הטיפולים הטובים ביותר עבור כאבי ראש, וזאת ללא תרופות כלל. זהו הכירופרקט המומלץ ביותר באזור חיפה והסביבה, ובעל ניסיון של שלושים שנה בתחום.

 

טיפול בכאבי ראש ללא תרופות – השיטות השונות

טיפול כירופרקטי הוא סוג ייחודי של טיפול בכאבים אשר מתבצעת באופן טבעי. זו תרפיה אשר מיועדת לטיפול בכאבי ראש ובשנים האחרונות, אנשים רבים פונים אל מונחים אלו על מנת לפטור את בעיה זו. ובכן, אוכלוסייה רבה סובלת מכאבי ראש חזקים באופן קבוע וכאשר התרופות כבר לא משפיעות, אינם יודעים לאן לפנות.

על מנת להבין היטב מהו טיפול בכאבי ראש ללא תרופות, נעמוד על שתי שיטות הנפוצות ביותר בעולם הכירופרקטי:

  • השיטה הראשונה נקראת NSA. זוהי אחת השיטות המבוקשות ביותר בעולם. היא נמשכת כ-20 דקות, ומועברת באמצעות נגיעות בראש, בגב ובעמוד השגרה. אזורים אלו מחוברים לחלק הקדמי של המוח ולעיתים יכולים להופיע שינויים מקיפים ועמוקים בגוף. שיטה זו מאפשרות לפטור כאבים בכל אזורים של הגוף, ללא תרופות אחרות או ניתוחים.
  • השיטה השנייה נקראת KST הינה חדשה ומתאימה עבור כל הגילאים, מתינוקות ועד מבוגרים. שיטה זו עדינה ומאפשרת ליישר את עמוד השדרה, לשחרר אזורים חסומים בגוף ולהסיר את הלחץ ממערכת העצבים.

 

כירופרקטיקה וכאבי ראש

כאבי ראש נגרמים מסיבות שונות, כתוצאה מחריקת שיניים, מבעיות במפרק הלסת או מטיפולי שיניים שונים. בנוסף, במידה והנכם זקוקים למשקפיים ואתם משתמשים בהם. הטיפול הכירופרקטי יעיל והינו הפתרון הטוב ביותר על מנת להיפטר מהכאבים האלו, מכוון שהוא מתמקד בהסרת המתחים בשרירים והחוליות של עמוד השדרה.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply