טיפול בפריצת דיסק בגב תחתון

כאבים בגב התחתון מופיעים מבקע דיסק או בלט דיסק הנובע מלחץ או הגירוי שמפעיל החלק הפנימי של הדיסק על שורש של העצב, כך עלולה להיווצר דלקת מקומית. ככל שהלחץ גבוה יותר כך גם עוצמת הכאב עולה. במקרים אלו, יש צורך להגיע אל כירופרקט מומחה על מנת לקבל טיפול בפריצת דיסק בגב תחתון. ד”ר יעקב הנס הינו כירופרקט מומחה, הנמצא בעיר חיפה שבצפון הארץ. הוא מטפל בשיטות כירופרקטיקה העדינות ביותר והלא פולשניות, כגון שיטת NSA ושיטת KST.

 

טיפול בפריצת דיסק בגב תחתון – שיטת הכירופרקטיקה

טיפול בפריצת דיסק יכול להיות מגוון ושונה מאוד, והינו יכול לכלול פתרון כירורגי, תרופתי, פיזיותרפיה וכמובן כירופרקטיקה. האפשרויות הן רבות ומה שנותר לעשות היא לבחור את השיטה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. מומלץ להתייעץ עם כירופרקט מומחה על מנת לברר איזה טיפול בפריצת דיסק גב תחתון אפשר לקבל. חשוב לבחור בטיפול שיפטור אתכם מן הכאבים, ישחרר השרירים התפוסים על מנת להמשיך ליהנות מחיים נטולי כאבים.

חשוב לדעת שפריצת דיסק הינה בעיה אורתופדית שעלולה להתרחש עקב סיבות מגוונות ושונות. כאשר אדם סובל מפריצת דיסק, הוא ירגיש הרגיש כאבים באזורים שונים בגוף, עד לכפות הרגליים. כאבים אלו גורמים לאי נוחות ומקשים על הפעילות היומיומית שלנו. לכן, הכירופרקטיקה מציעה ומעניקה מענה שלא מערב ניתוחים, הנקראת NSA.

על מנת להבין היטב את שיטה זו, נרחיב אודות טכניקת NSA:

  • שיטה זו נולדה במטרה להפחית את העומס והמתח אשר מופעל על עמוד השדרה.
  • טיפול NSA הכירופרקטי נועד לטפל בדיוק במקור הבעיה ולא בהכרח בסימפטומים של הכאב.
  • טיפול זה יסודי, איכותי וארוך טווח.
  • NSA היא שיטה המובילה לשיפור משמעותי בכל מערכות הגוף, עוזרת להקל על השרירים ולהפחית את המתח עד שהדיסק ישתחרר ויאפשר חזרה לפעילות.

 

טיפול ללא התערבות כירורגית

טיפול כירופרקטי על ידי רופא כירופרקט מומחה מאפשר למצוא את מקור הבעיה ומקור הכאבים ולטפל בהם בטיפול ללא התערבות כירורגית. מומלץ ליצור קשר עם רופא מומלץ בתחום אשר בעל ניסיון רב, על מנת להיפטר מכאבים שמערפלים את הימים.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply