טיפול בפריצת דיסק מותני

פריצת דיסק מותני היא תופעה שכיחה יחסית. הסימפטומים של פריצת דיסק מותני תלויים הן בעוצמת הלחץ שפועל על העצבים או חוט השדרה והן באזור בו התרחשה הבעיה. במקרים אלו, חשוב מאוד להגיע את רופא כירופרקט מומחה בתחום ולקבל טיפול בפריצת דיסק מותני. ד”ר יעקב הנס הוא כירופרקט מנוסה אשר עובד עם האזורים שחסומים במערכת העצבים על מנת לשחרר את החסימות ללא תרופות, ללא כאב וללא ניתוח. תקשורת בין מוח לגוף בתפקוד נורמלי משפר את היציבה וכך הכאב נעלם.

 

טיפול בפריצת דיסק מותני – המדריך המלא

פריצת דיסק מותני מתבטאת בכאבי גב חזקים המקרינים לאזורים שונים בגוף ויוצרים תחושת נימול, כאב ולעיתים אף שיתוק באזור הנקרא הגפיים הסגורים. חשוב להבין כי פריצת דיסק מותני יכולה להפגין סימפטומים שונים. עם זאת, כירופרקט הינו איש מקצוע המטפל בבעיה זו מתוך מטרה להקל על הכאבים ולמנוע את הסימפטומים הלא נעימים. איש מקצוע זה מעניק טיפול בפריצת דיסק ללא ניתוח או תרופות ועושה את עבודתו באמצעות הידיים.

על מנת להבין בצורה טובה את נושא זה, נברר כיצד פריצת דיסק מותני נגרמת:

  • ראשית יש לדעת שעמוד השדרה מורכב מ-28 חוליות והן מחוברות באמצעות שרירים, מפרקים ורצועות. אלו מקנים את גמישות התנועה לעמוד השגרה אך שומרים על היציבות.
  • שנית, חשוב להבין שחוט השדרה הוא ההמשך ישיר של המוח והוא עובר דרך החוליות. בנוסף, שורשי העצבים שיוצאים מחוט השדרה מעניקים את העצבוב התנועתי והתחושתי לחלקי גוף השונים. דיסקים אלו הינם חלק מהמרכיבים של רקמת החיבור.
  • לסיום, הדיסקים מורכבים ממעטפת ומגרעין, כאשר הגרעין יוצא מהמעטפת נגרמת פריצת דיסק מותני ויש צורך בטיפולו.

 

סימפטומים של פריצת דיסק מותני

פריצת דיסק מותני באה לדי ביטוי בכאבים באזור הגב שיכול להיות מלווה גם בחולשה, תחושת נימול, בניוון שרירים ובצריבה. ברגע שסימפטומים אלו מופעים, מומלץ להגיע בהקדם האפשרי אל כירופרקט מומחה על מנת לבדוק את מקור הכאבים ויאפיין את הטיפול המתאים ביותר בעבורכם.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply