טיפול כירופרקטי לכאבי צוואר

בעזרת הכירופרקטיקה ניתן לטפל בבעיות צוואר בהצלחה רבה. בעזרת בדיקה יסודית, ד”ר יעקב הנס, כירופרקט מנוסה, מאתר את מקור הכאב, וברוב המקרים מטפל באופן עדין, וללא שימוש בטכניקות מסורתיות של הפעלת כוח רב על עמוד השדרה או “קנאקים” בצוואר. טיפול כירופרקטי לכאבי צוואר יכלול בנוסף גם טיפול ברטט צלילים, תרפיה בלייזר קר והמלצה על תרגילים מותאמים לצורך חיזוק הצוואר, כאשר כל אלו יהיו חלק בתוכנית הטיפול.

 

טיפול כירופרקטי לכאבי צוואר וראש בשיטת NSA

טיפול כירופרקטי בשיטת NSA בכאבי צוואר וראש הינו טיפול אשר אינו מצריך נטילת תרופות או התערבות כירורגית פולשנית. הטיפול בעיקרו מתבצע בעזרת עבודת ידיים בלבד. מדובר בסדרת נגיעות עדינות על גבי נקודות אסטרטגיות הנמצאות לאורכו של עמוד השדרה. טיפול זה משחרר מתח אשר הצטבר סביב עמוד השדרה, ובכך מאפשר למח לחזור אל דפוסי תפקוד בריאים.

כאשר מסירים את החסימות סביב עמוד השדרה חולפים הכאבים ובנוסף, מתחדשת הפעילות התקינה של כלל המערכות בגוף עקב התחדשות הזרימה לאורך מערכת העצבים. טיפול כירופרקטי לכאבי צוואר וראש נותן מענה רב מערכתי למכלול של מצבים בגוף והוא משפר באופן כללי את איכות החיים כולה, מעבר לשחרור מהכאבים עצמם. טיפול כירופרקטי לכאבי צוואר וראש הינו כלי להתמודדות ארוך טווח אשר משלב הקניית הרגלים חדשים על מנת לשמר את תוצאותיו.

מעניין יהיה לגלות כי קיימים אנשים רבים באוכלוסייה אשר סובלים ממצב הנקרא “גלישה צווארית”. אם גם אתם מטים את הראש הצידה בשיחות הטלפון או יושבים שעות ארוכות ומתישות אל מול המחשב, אתם עשויים לגלות כי הצוואר שלכם מתחיל לכאוב לאור העומס המופעל עליו. תופעה זו, נפוצה מאוד בעולם המערבי אך עדיין כמעט ולא מטופלת כראוי. זאת לאור העובדה כי רבים מאמינים כי קצת כאב איננו סימן לבעיה רצינית. כך מצב זה עלול להיות מוזנח עד לשלב בו מתחילה שחיקה בחוליות הצוואר ומתח בעמוד השדרה.

לסיכום, הכירופרקטיקה כיום מציעה טיפול בכאבי צוואר וראש בגישות עדינות, אשר יכול לשחרר אתכם מכאבים ואף לאזן את פעילות מערכת העצבים כולה, וכך בעקיפין לאזן גם את שאר המערכות בגוף כולו.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply