פריצת דיסק היא תופעה בלתי נעימה המתבטאת בכאבי גב בלתי פוסקים. מטופלים רבים הסובלים מפריצת דיסק פונים למרפאתו של ד"ר יעקב הנס על מנת לקבל את הטיפול המתאים להם ביותר. ד"ר יעקב הנס מבצע את הטיפול הכירופרקטי ומנחה את המטופל כיצד עליהם להתנהל בחיי היום יום. חלק מן ההתנהלות כוללת תרגילים לטיפול בפריצת דיסק, אשר חיוניים לטיפול בבעיה.

תרגילים לטיפול בפריצת דיסק – היכן נמצא אותם?

במידה ואתם מעוניינים להעניק לגם שלכם את ההזדמנות להתרפא, מומלץ יהיה להתמקד במספר תרגילים אשר יסייעו לטיפול בפריצת דיסק. אך חשוב לציין כי לא מומלץ להסתמך על כך מדריך אקראי שמצאתם באינטרנט. פנו אל כירופרקט מקצועי ומנוסה אשר ידריך אתכם בתרגילים מומלצים בהתאמה למצב שלכם, לרמת הכאב ולכושר הגופני שלכם, זאת על מנת שלא להחריף את המצב הנוכחי. הנכם מוזמנים לעיין באתר של ד"ר יעקב הנס ולמצוא את הסרטונים המתאימים לכם אשר מתארים את הפעילות המומלצת לאנשים הסובלים מכאבי גב ופריצות דיסק.

מה עוד אפשר לעשות כדי להיפטר מכאבי הגב?

מלבד תרגילים לטיפול בפריצת דיסק צווארי ודיסק בגב המבוצעים בדרך כלל בהנחייתו של הכירופרקט, ניתן לבצע פעולות שגרתיות על מנת להקל על כאבי הגב. אחת מבין הפעולות הנפוצות האלה היא הליכה. צאו להליכה שגרתית של כ- 20 דקות 3 פעמים בשבוע, זאת על מנת לזכות בפעילות הגופנית הנחוצה מבלי להעמיס על הגוף. אל תשכחו ללכת גם אחורנית, לאט אבל בטוח. דבר נוסף שכדאי לעשות הוא לשים לב ליציבה שלכם, במיוחד כאשר אתם נוהגים או מבצעים עבודה כלשהי במחשב במשך שעות רבות. כווצו את הבטן ושמרו על גב זקוף. כמו כן, מומלץ לבצע תרגילים לחיזוק הבטן. כי למי שיש בטן חזקה, אינו נוטה לסבול מכאבי גב.

אל תהססו לפנות לכירופרקט כשיש לכם שאלה

חשוב להישמע להוראותיו של הכירופרקט ולבצע את התרגילים שהוא מבקש מכם. במקרה שבו אתם מעוניינים לבצע תרגילים חדשים שראיתם בסרטון יוטיוב או שלמדתם מחבר קרוב, כדאי להתייעץ עם הכירופרקט לפני ביצועם. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם מבצעים תרגילים המתאימים לכם ושאינם פוגעים בבריאותכם.

כאבי גב אמנם לא מקבלים את ההכרה הציבורית והתקשורתית הראויה להם, אך בעולם המודרני הינם תופעה מדאיגה. כאשר אנו מרגישים כאבים באזור זה של הגוף, חשוב להזמין את שירותיו של רופא כירופרקט מומלץ. בעל מקצוע זה יכול לטפל בכאבים ולחוות איכות חיים בריאים יותר. ד"ר יעקב הנס, המומחה בתחום שלושים שנה, הינו אחד הכירופרקטיים הטובים ביותר. הוא משתמש ומטפל בטכניקות ושיטות עדינות והלא פולשניות.

רופא כירופרקט מומלץ לטיפול בכאבי גב

לאורך זמן, כאבי גב יכולים להתפתח והינם נובעים מעומס מכאני, רגשי וכימי. מקרים רבים יכולים לגרום לשרירי עמוד השדרה להימתח, לדוגמא, ישיבה במשך שעות ארוכות בגב כפוף, עבודה ממושכת מול מחשב, חוסר ביצוע פעילות גופנית ועוד. חשוב לדעת שישיבה ממושכת יכולה לגרום לניוון שרירי הגב, והעומס עליו קשה. בעיה זו כבר מתחילה מגיל צעיר, בעת שינה עם מזגן או שינה עם מזרן לא איכותי, נשיאת ילקוטים, חבלות, נשימת רעלים סביבתיים ותזונה לקויה ועוד גורמים רבים.

על מנת לטפל בכאבי גב, חשוב לבחור בשירותיו של כירופרקט מומלץ. להלן הנקודות החשובות שכדאי לדעת אודות עבודתו:

• כירופרקט מומלץ יוכל לעזור למטופלים גם בגילאים צעירים, באמצעות שיטות שונות של טיפול בכאבי צוואר, גב, ראש ועוד הגורמים לכאבים וסבל רב.
  • כירופרקט נותן מענה עבור שינויים מכאניים ופיזיולוגים וההתחזקות לתפקוד תקין של הגוף למען השינויים ההתנהגותיים אשר הינם תוצאה של הטיפול המקצועי.
  • בנוסף, חשוב לציין שכירופרקט מומלץ מביא אתו ידע, ניסיון, ערך מוסף רגשי והשכלה. לכן, יש לבדוק שהנכם מגיעים לטיפול אצל כירופרקט מומלץ ומוכר עם הכלים הנכונים לסייע לכם.

אבחון כירופרקטי מומלץ

השלב הראשון של טיפול זה, יהיה האבחון שנועד לברר את מקור הכאבים באמצעות ביצוע של בדיקות גופניות רפואיות. לכן, בחירה של כירופרקט מומלץ חשובה ביותר, מכוון שהוא הבעל מקצוע שיבחן את כאבי הגב מהם אתם סובלים, ולאחר מכן יטפל בהם. מומלץ לבחור בכירופרקט העוסק בתחום שנים רבות ובעל המלצות רבות וניסיון מקצועי בתחום.

כירופרקט הינו אדם הוסמך לעסוק בתחום על ידי מוסד מקצועי ואושר על ידי רשות בריאותית. הכירופרקט משתמש בשיטת טיפול המבוססת על פעולה ידנית עדינה ומיומנת שנועדה לשחרר את הכאב מעמוד השדרה וממערכת העצבים, דבר אשר יביא מצב בריאותי טוב יותר וחיים הנטולים מכאבים. את השירות והטיפול הטוב ביותר תוכלו לקבל בעת פניה אל כירופרקט מומלץ. ד"ר יעקב הנס הינו כירופרקט מוסמך וחבר באגודה הישראלית לכירופרקטים. הוא מספק טיפולים שונים בשיטה זו מזה שלושים שנה, בכדי להקל על הכאבים של המטופלים וכדי לשפר את איכות חייהם במובנים שונים ורבים.

במידה ואתם קמים בבוקר ומגלים שאינכם יכולים לסובב את הגב, שאינכם מסוגלים לזוז וסובלים מכאבים, חשוב להזמין שירות של כירופרקט מומלץ. עם זאת, יש לבחור את איש מקצוע בצורה יעילה ונכונה. על מנת לאתר את המומחה הטוב יותר בתחום זה, מומלץ להתייחס לקריטריונים הבאים:

• ראשית, חשוב לברר את ההמלצות עבור בעל מקצוע זה. בין אם מדובר בהמלצות מחברים או משפחה או המלצות באינטרנט, חשוב לבחור כירופרקט מומלץ ביותר.
  • שנית, חשוב לוודא שהנכם פונים אל כירופרקט מקצועי ובעל ניסיון רב. איש מקצוע זה צריך לדעת לבצע את עבודתו כראוי על מנת לפטור מכאבים המציקים במהלך חיי היום יום. מומלץ לברר את אחוזי הצלחות הגבוהים בטיפול של הכירופרקט.
  • הכירופרקט עוסק בשיטות מגוונות ושונות על מנת להתאים את הטיפול עבור הכאבים והבעיה ממנה המטופל סובל. חשוב להבין כי קיימות שיטות שונות וטכניקות רבות בתחום זה.
  • לא כל אחד יכול להכריז שהינו בעל מקצוע, אלא חשוב שהכירופרקט יהיה בעל הכשרה מתאימה. על מנת שיוכל לטפל בכאבים מבלי לגרום לנזקים אחרים, כירופרקט צריך להיות בעל הכשרה בתחום.

מטרות הטיפול הכירופרקטי

מטרת טיפול זה כוללת חיפוש אחר מקור הבעיה והכאבים באזורים שונים בגוף. אם הדיסקים או החוליות מגרים או לוחצים את העצבים, הגוף נכנסת למצב הנקרא דיסלוקציה, ומרגישים כאבי ראש, זרמים ביד, כאבים ומיגרנות. לכן, מומלץ לבחור בכירופרקט הטוב והמקצועי ביותר כדי להקל על כאבים אלו.