טיפול בכאבי צוואר 

טיפול בכאבי צוואר

טיפול בכאבי צוואר הינו נחוץ לאחוז נכבד מהאוכלוסייה. על מנת לאתר את הטיפול היעיל ביותר אשר מתאים לכם באופן ספציפי תוכלו לפנות לקליניקה של ד”ר יעקב הנס. כאן תוכלו להיפגש עם יעקב הנס, כירופרקט מוסמך בארה”ב וחבר באגודה הישראלית לכירופרקטים. כחלק מעבודתו הוא יבצע עבורכם את האבחון המדויק ביותר ויאתר את מקור הבעיה ממנה אתם סובלים. לאחר מכן, ביעילות ובמקצועיות יתאים לכם את הטיפול באמצעות השיטות המדויקות ביותר על מנת לטפל בגורם לבעיה ועל ידי כך להקל על הכאבים מהם אתם סובלים זה זמן כה רב.

טיפול בכאבי צוואר שמביא לשיפור בכאבים וירידה במתח

אורח החיים המודרני שלנו מביא אותנו למצב בו גם בשעה שאנו מרגישים אי נוחות או כאב חלש, אין אנו הולכים לבדוק את העניין באופן מיידי. וכך, אט אט הוא מצטבר. חשוב לזכור כי כאבים שממשיכים להחמיר או אינם מגיבים לטיפול עצמי יהיו אלו אשר דורשים את תשומת ליבו של איש מקצוע שיכול למצוא פתרון יעיל לבעיה. הטיפול אשר רוב הרופאים ממליצים יהיה לרוב אבחון על מנת לוודא כי לא מדובר בפגיעה משמעותית, ומעבר לכך ייתכן שתקבלו משככי כאבים וטיפים לישיבה ויציבה נכונה.

אך על מנת למצוא את הפתרון היעיל שיפטור אתכם מן הגורמים לבעיה ולא רק יעסוק בהעלמה כימית של הכאבים, תוכלו למצוא כי טיפול בכאבי צוואר יכול להתבצע גם על ידי כירופרקט מוסמך. זה יאתר את המקור של הכאבים ובעזרת טכניקות טיפול מיוחדות, דוגמת NSA, יוכל להעניק לכם את המענה הטוב ביותר לכאבים שלכם.

אין סיבה לחכות לכאבים בלתי נסבלים

חשוב לזכור כי בשעה שאנו מדברים על טיפולים לצוואר, לגוף, לעמוד השדרה ובאיברים חשובים שכאלו, אנו נהיה חייבים לפנות לאיש מקצוע מנוסה כבר ברגע שמתחילים הכאבים. אין סיבה להמשיך לנסות ולשרוד את הכאבים בשעה שאתם יכולים לפנות אל ד”ר יעקב הנס ולמצוא את הטיפול היעיל ביותר בעבורכם במהירות וביעילות.

 

טיפול בכאבי צוואר

ד”ר יעקב הנס הוא כירופרקט מקצועי המציע טיפול בכאבי צוואר, גב, ראש ואזורים שונים בגוף. הכירופרקטיקה היא שיטת טיפול טבעית באמצעות מגע כף היד. בעזרת מגע עדין ובלתי פולשני, קיימת אפשרות לרפא כאבים בקלות וביעילות. אז אם גם אתם סובלים מכאבי צוואר, חשוב להגיע כבר עכשיו למרפאה הכירופרקטית כדי לקבל את הטיפול המתאים.

 

טיפול בכאבי צוואר והגורמים

קיימים גורמים שונים המביאים לכאבי צוואר. אלה כמה מבין הנפוצים שבהם:

  • יציבה בלתי נכונה – בילדותנו, ההורים שלנו העירו על כך שאיננו יושבים זקוף. והם צדקו. ישיבה במצב שבו הגב נמצא בצורת C בשעה שאנו קוראים או מקלידים במחשב עלולה להוביל בסופו של דבר לכאבי צוואר.
  • סביבת עבודה בלתי מתאימה – והכוונה לסביבה אשר גורמת לנו לשבת באופן כפוף ובלתי מתאים. זה יכול להיות שולחן נמוך מדיי, כיסא נמוך מדיי או כל גורם אחר אשר מפריע לישיבה שלנו.
  • מתעסקים בטלפון הסלולרי – בכל פעם ששולחים הודעה לחבר מהטלפון הנייד או מקלידים הודעה לבוס בוואטסאפ, מפעילים את שרירי הצוואר בצורה לא נכונה, פוגעים ביציבה וכך נגרמים כאבי צוואר.
  • כאבים במהלך השינה – במהלך השינה אנו נוטים לשנות את התנוחה שלנו כמה פעמים, ולעתים אף קמים עם כאבי צוואר. שינה בלתי איכותית לאחר שתיית אלכוהול או לאחר יום עבודה עמוס במיוחד, עלולה להוביל בסופו של דבר לכאבי צוואר.
  • כאבים בגלל תאונה – הכאבים בצוואר עלולים להיגרם כתוצאה מתאונה דוגמת תאונת צלילה, תאונת דרכים וכדומה.
  • עישון – עישון אינטנסיבי עלול לגרום לכאבי צוואר כרוניים בסופו של דבר, שכן הוא מונע אספקה תקינה של חמצן לאזורי גוף שונים, וביניהם עמוד השדרה.

 

מתי כדאי לפנות לכירופרקט

כאבי צוואר יכולים לעבור מעצמם, אך במידה והם מתגברים חשוב להתייעץ עם מומחה. אם אתם שמים לב לכך שהכאבים אינם חולפים והם מתפשטים לאזורים שונים בגוף כמו הגב או הידיים, זה הזמן לפנות לכירופרקט לצורך טיפול בכאבי צוואר.

כאשר אתם פונים לכירופרקט, חשוב לוודא שמדובר באיש מקצוע מומחה ומקצועי. אדם זה מכיר את שיטות הטיפול האיכותיות ביותר בתחום.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply