איך לבחור כירופרקט מומלץ בקריות? 

יש לכם כאבי גב, צוואר או כאבי ראש? שמתם לב שבזמן האחרון אתם סובלים מתשישות? כירופרקט מומלץ בקריות הוא התשובה. ד"ר יעקב הנס הוא כירופרקט מקצועי אשר נותן מענה טבעי ואיכותי לכאבים בלתי פוסקים דוגמת פריצת דיסק, כאבי גב, כאבי צוואר, נדודי שינה או כאבי ראש. עם איש מקצוע אמין ומקצועי שכזה, אין סיבה שתמשיכו לסבול מכאבים ותפגעו באיכות חייכם.

 

כירופרקט מומלץ בקריות הוא האדם הנכון שיש לפנות אליו כאשר אתם סובלים מכאבים בלתי פוסקים. אלה כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים לפנות לכירופרקט:

  • באילו טכניקות טיפול הוא בוחר – הכירופרקטיקה היא תחום ישן יחסית שנולד במאה ה-19. הכירופרקטיקה המסורתית שונה מזו שבאמצעותה נוהגים לטפל היום. לפיכך, חשוב לוודא שהכירופרקט משתמש בשיטות מודרניות – עדינות ובלתי פולשניות.
  • מבצע אבחון יסודי – כירופרקט מקצועי לא ניגש לטפל בבעיה מבלי שיבצע אבחון. הוא בודק את הצילומים שנעשו באזור הכואב, בוחן את ההיסטוריה הרפואית של המטופל ורק אז ניגש לפעולה.
  • בעל הכשרה מתאימה – הכירופרקט צריך לעבור הכשרה מיוחדת על מנת לעסוק בתחומו. מסיבה זו, חשוב לוודא שיש לו תעודה מתאימה המאפשרת לו לעסוק בתחום.
  • ידע וניסיון – אם אינכם רוצים להפוך לשפני ניסיונות, לא כדאי לפנות לכירופרקט מתחיל. פנו לכירופרקט מנוסה ומקצועי אשר בעל כמה שנות ניסיון טובות בתחום.

 

מי זקוק לשירותיו של כירופרקט?

לא רבים מאתנו מודעים לכך, אך כל אחד מאתנו עלול להזדקק לשירותיו של כירופרקט מומלץ בקריות. כך למשל, אם אנו נוהגים לשבת מול מחשב במך שעות ארוכות, אנו עלולים בסופו של דבר לסבול מכאבי צוואר וכתפיים וכאבי גב. גם ספורטאים סובלים מכאבי גב לעתים קרובות. כך למשל, רוכבי אופניים עלולים לסבול מכאבי גב בגלל יציבה בלתי נוחה. הם משעינים את פלג גופם העליון קדימה במהלך הרכיבה, ובכך יוצרים יציבה שאינה טבעית לגוף. וזאת מבלי להזכיר את הכבישים הבלתי סלולים הרוויים בבורות ומהמורות אשר גורמים לרוכב "לקפץ" על אופניו, ומגבירים את כאבי הגב שלו. לפיכך, אם אתם סובלים מכאבי גב ממושכים, חשוב לפנות לכירופרקט.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה